Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2013

Σπίτι στην θάλασσα -- Sea home

Ένα εγκαταλελειμμένο εργοστάσιο ασβέστη, με θέα στην θάλασσα, αποκαταστάθηκε και ανανεώθηκε σε ένα ζεστό και άνετο μέρος, ιδανικό για ξεκούραση.


An abandoned factory of lime, overlooking the sea, restored and renewed in a warm and comfortable place, ideal for relaxation.
Happy new week guys!









Vintage στυλ, αποχρώσεις του μπλε, παλιά αντικείμενα και υπέροχοι ανάγλυφοι τοίχοι. Λατρεύω αυτά τα σπίτια. 
Καλή εβδομάδα!!




| via vickys-home.blogspot.gr |

5 σχόλια:

  1. Μου αρέσει το ανεπιτήδευτο και ειλικρινές στυλ του "ό,τι είχαμε, βάλαμε"! Πού βρίσκεται το σπιτάκι αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου αρέσει το ανεπιτήδευτο και ειλικρινές στυλ του "ό,τι είχαμε, βάλαμε"! Πού βρίσκεται το σπιτάκι αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ιδιαίτερος χώρος, αλλά πολύ όμορφος! Μου άρεσε!
    Φιλάκια, καλό φθινόπωρο να έχεις, Έλλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχο σπίτι.. Το μπλε του δίνει μια άλλη ομορφιά και σαν αγαπημένο μου χρώμα που έκανε ένα κλικ παραπάνω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ίσως το ομορφότερο summer house που έχω δει!! και αυτό το μπλε που θυμίζει αιγαίο...δεν έχω καλύτερο! ΤΤο αστείο είναι οτι αγόρασα πρόσφατα αυτη την πετσέτα θαλάσσησ https://www.bedandbath.gr/diafora/petsetes-thalassis/petseta-pisinas-aegean-001832/?ColorID=2743 και είναι ακριβώς στο ίδιο μπλε με αυτό των μαξιλαριών στις φωτογραφίες!! Λες και αυτό το σπίτι φτιάχτηκε για μένα, θα μπορούσα άνετα να με φανταστώ να μένω εκει...χειμώνα-καλοκαίρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...